sobota 10. února 2018

jarní wishlist

jarní wishlist

polyvore.com

tenhle nebo příští měsíc si objednám z gb longchamp kabelku. badboy mi to schválil a dostanu ji od něho. prý alespoň vidím, proč je pořád v práci. haha. too faced chocolate gold má přijít do české sephory příští týden. už od podzimu, kdy jsem tuhle nádheru viděla, mám pocit, že jsem to já v paletce stínů a potřebuju ji. mám od tf dvě paletky. broskev a chocolate bon bons. broskev je na mě příliš teplá a používám ji málo. ale byl kolem ní takový hype, že jsem to neustála a musela ji mít. chocolate bon bons byl uvážený kup, je to asi moje nejmilejší paletka. jenže já jsem teď velmi střídmá i v mejkapu. používám samozřejmě mejkap, tvářenku, pudr, rozjasňovač, produkty na obočí a řasenku. stíny málo. ale na tuhle paletku už tak moc myslím, že si ji asi prostě koupím. nemám tady skleněné korále od značky ko-ra-le.cz, které sleduju na fb i instagramu a hlavně kvůli nim chci jet ke konci března do prahy na dyzajn market a koupit si je tam. pojmeme to jako takový malý rodinný výlet, luka poprvé vyrazí. buď budeme přes noc u ket&chandlera, nebo pojedeme jen tak na jednodenní výlet s lukou a badboyem. chybí mi v šatníku pruhované tríčo. resp. jedno mám, ale tenkrát jsem mu udělala dost lodičkový výstřih a padá mi z ramene, což je sice ležérní, ale já nosím podprsenku a nějak nemám ráda vykukující prádlo. mokasíny. mám jedny v merku. dokonce na aliexpressu za pár šlupek. a chodím se na ně dívat už týdny obden. džíny s vysokým pasem bych chtěla dvoje. černé a hodně tmavě modré. samozřejmě že jsem pořád na honu za skvělým mejkapem, a ráda bych rtěnku šanelku, atd. ale nákupy já zvažuju velmi pečlivě a jsem velmi uvážená v tom, zda si něco koupím či nikoliv, zda to nutně potřebuju nebo ne. téra

Žádné komentáře :