pátek 8. prosince 2017

ten wishlist z minulého postu byl takový výkřik do tmy. resp. jedna slečna, kterou na instagramu ani na youtube nejsem vůbec schopná sledovat, protože neustále používá zdrobnělinky, dělá podivná videa, kam si zve kámošky youtuberky, oslovují se jako olinka, kačenka, helenka, verunka, barunka, což mi na prahu jejich třicítky přijde hrozně ujetý, hrozně se u toho chichotají, a já byla vždy jak v jiříkově vidění. musela jsem upustit od sledování. ale bo jsem ovce, a některé slečny, které sleduju začaly sdílet parádní wishlisty, a já si je tvořím několikrát do roka, rozhodla jsem se, že je načase si zase jeden udělat. a nasdílet mi jde jen tady přes blogspot, a pak s tím teprve můžu pokračovat dál. tak se stalo. jsou na něm, řekla bych, umírněné věci. nebo ne? po nikom je nechci. když už, tak sama. longchamp je na mém wishlistě už cca dva roky. vlastně nevím, proč ji stále nemám. protože cenově je velmi dostupná. možná na jaře? že by se mi hodila jak pro mě, tak na plíny? haha. blbej vtip. hodně blbej. mám tam i parfém od chanelu, protože je mi už prostě přes třicet, a to je ten věk. i mejkap. já jsem už pár měsíců na lovu dobrého nového mejkapu. ale upřímně jsem si řekla, že počkám až do po šestinedělí. uvidím, v jaké kondici bude moje tělo a pleť poté. vždy jsem měla mastnější pleť, pak se z ní stala pleť smíšená, a v jiném stavu spíš sušší. nechci dělat unáhlené závěry, když nevím, co se bude dít pak. přisouvám to nejen hormónům, ale taky stravě. a tu budu muset při kojení asi zase trošku měnit. prostě jaro bude i hon na nový mejkap. mám tam i hodinky cluse. zase rozumná cena a minimalistický design. ačkoliv upřímně, i ty hodinky na fotce pro mě nejsou úplně minimalistické. já bych ráda ještě méně. docela mě lákají ty mramorové. a boty? já mám šíleně dlouho na wishlistu kotníčkové a takové jakože ze srstí. asi to popisuju blbě. jsou inspirované značkou celine. tahle značka je úplně mimo moji cenovou relaci, ale vím, že některé řetězce tyhle boty nabízely. resp. určitě před lety topshop. asi nikdo víc. ale kotníčky na štengli? zase na jaro. takže je to vlastně jarní wishlist. lol.

osm dní do termínu, pořád držím pohromadě. včera jsem byla na kontrole. jsem otevřená na 1 cm, ale jak pravil pan doktor je to spíš mé zbožné přání, abyste už alespoň na celý ten centimetr otevřená byla, než že opravdu jste. chlapíkovi se ven nechce. přitom já už nevím, jak spát, celé břicho mě bolí a tlačí. dnes jsem si v noci hýbající břicho hladila, abych ho trošku uklidnila, normálně cítím zádíčka, zadeček, nožičky. má tam tak málo prostoru, už by mohl chtít jít ven. nabízel mi hamiltona, ale já ho nechci. pořád mám týden do termínu, tak mi to připadá zbytečné. navíc mi doktor řekl, že to, že nejsem otevřena jeden den, neznamená, že se to další den nezmění. dnes budu péct cukroví s mamkou a sestrou a už si k tomu pečení koupím čaj z maliníku a začnu popíjet. moc na tyhle babské věci nejsem, ale prý to má uvolnit porodní cesty a ten sestup by mohl jít rychleji. nevěřím na nějaké menší bolesti při kontrakcích při popíjení tohohle čaje. možná jako placebo. that´s all. ani jsem si dnes do kefíru nepřidala sezamové semínko, nevypila decku ricitinového oleje, nemyla jsem okna a neměla sex. to je prý nejúčinnější rozjezd porodu. já tomu i věřím, ale je to pěkně blbě zařízené. na konci 9. měsíce jsem ráda, že funguju sama o sobě. bolí mě v kříži a třísla a jsem ráda, že jsem. doktor se smál, prý nemá jít o můj požitek. sestřička to glosovala slovy, že ona teda na konci 9. měsíce neměla na takovou věc ani pomyšlení, a moje kamarádka móna mi včera psala, že byla ráda, že udržela vůbec moč, na to, aby přemýšlela o sexu. takové malé povzdychnutí na konci těhotenství. || když mě teda včera doktor ujistil, že já se jen tak nerozpadnu, rozhodla jsem se statečně, že se teda nemusím nijak žinýrovat a můžu fungovat vcelku normálně. badboy mě hodil za mojí sis do knihovny, kde jsem s ní strávila cca hodinku a půl, pak jsme se šly projít po obchodech, a jely na nákup. doma jsem vyluxovala celý byt, uklidila kuchyň, uvařila pro sebe a taťku bramboračku. dorazil domů i badboy. nebála jsem se napustit teplejší vanu. ačkoliv tu čtyřicet stupňů plus si nechávám až na dnešek po pečení. lol. ještě jsem se rozhodla, že bych zítra mohla jet do babiččina údolí na knížecí vánoce a advent v kuželníku. každoroční potěšení. letos jsem v to už snad ani nedoufala. uvidíme, co udělá horká vana. muhehe. téra


Žádné komentáře :