úterý 12. prosince 2017

na poslední chvíli jsem se rozhodla dohnat resty. vidět pár filmů a seriálů. tak jsem si pustila konečně tajemnou vraždu na manhattanu a byla jsem z toho filmu nadšená. moc nadšená. woody allen je hrozný roztomilák. inteligentní dialogy, takovej mile napínavej příběh. skvělý herecký obsazení. a new york. včera večer jsem si pustila půlnoc v paříži, ale protože velmi rychle upadám do spánku, dodívala jsem se dnes po ránu. a opět okouzlena. atmosférou. hudbou. postavami, které byli součástí příběhu. paříží. of course. a to přitom není žádné mé srdcové město. byť se mi moc líbila. || dlouho jsme s mojí sis milovaly seriál criminal minds. já mu propadla totálně. ségra to pak časem přestala sledovat. ale dokoukala jsem 10. sérii a nějak pozapomněla. přitom teď už běží 13. série. v pátek mi moje sis při pečení cukroví svěřila informaci, že už dokoukala to, co jí chybělo, a dokonce to má dokoukané až do současnosti. poslala mi odkaz na online sledování. a já mám teď na cca 55 dílů možná tak dva a půl dne. možná ani to ne. pak už budu asi koukat při kojení. haha. do toho mám na watch-listě další filmy woodyho allena. mraky knih. našla jsem i jeden povídkový soubor ve své knihovně sepsaný právě allenem. prostě toho mám dost. včera jsem si od rodičů přinesla knížku od inny mirovské a jiný glóbus nemáte? protože jsme zjistili, že rodiče ve své knihovně knížku všechno, co potřebuji znát, jsem se naučil v mateřské školce od fulghuma doma nemají. a kavárnu nad prahou od lenky reinerové jsme taktéž nenašli. ačkoliv přesně vím, jak vypadá přebal, jak je útlá, ale zkrátka nikde nevykoukla. tak si pak mezi svátky dojdu do knihovny. teď už je to náročnější. dnes by měl badboy dorazit domů tak kolem desáté, byl vyslán na vykládku a nakládku až do slaného, ačkoliv měl dnes už jezdit jen kolem komína. a od zítřka už jsme spolu doma. tak snad do noci vydržím, a pak už klidně může všechno přijít. včera můj malý chlapík dostal od mé mamky dvě vánoční bodýčka. jedno na letošní vánoce a druhé na příští rok. dostal i kombinézu do zimy. a nějaké propriety do postýlky. já jsem zcela přerovnala jeho nejhornější šuplík plný garderoby, protože jsem zjistila, že jsem všechno rovnala do šuplíků dle toho, jak je to stylové, nikoli praktické. a tak se pak děje to, že všude holky píší o tom, že nejlepší na noční přebalování a spánek jsou taková ta pyžamka/bodýčka s rozepínáním mezi nožičkama až dolů, a já proto, že je mám zděděná a ne stylově černá/šedá/tmavě modrá, je mám někde na dně šuplíků. takže jsem všechno přeorganizovala. vlastně se směju sama sobě, že má chlapík různá bodýčka s krátkým rukávkem na teď - v mých barvách, s milými nápisy nebo jen tak, ale narodí se v prosinci, kdy je to trošilinku nepraktické. no moc jsem nepřemýšlela. nechala jsem se unést tím, aby to bylo hodně štýlo. už aby tu byl! téra

Žádné komentáře :