úterý 10. října 2017

je moc fajn začínat práci až o půl jedenácté a končit ji o půl páté. je to takový pohodový předporodní podzimní pracovní mód. ve čtvrtek jsem byla na screeningu na konci 30. týdne. jak jsem byla skoro týden taková nesvá, jestli je všechno ok, protože ta třísla mě vážně trápila. nic se ale neděje, všechno je jak má, děloha drží, chlapík je stočený hlavičkou dolů. o tom jediném jsem byla přesvědčená vzhledem k tomu, jak ho cítím kopat v horní části břicha. má skoro kilo a půl, 39 cm, a cca devět týdnů do cíle. a hlavně... dostala jsem 3D fotku. už minule jsem jednu měla, což mi přišlo hezké, ale o měsíc později jsem se málem roztála. je to fakt hotový kluk. ještě se musí u mě trošku dopéct. ale je to pan nádherňák. hrozně hezký chlapeček. jsem zvědavá live. čím dál víc. také jsem dostala papíry k mateřské, mohla bych nastoupit už příští sobotu. ale plán, že to dám do konce listopadu, stále přetrvává. minulý týden jsme koupili kočárek. spadl mi kámen ze srdce, že to je z krku. o víkendu mi ket zapůjčila odsávačku na mléko od aventu. přemýšlela jsem o ní, zda ano či ne. jestli koupit nebo nekoupit. někdo říká, že je lepší to řešit, až ten problém nastane. další dilema bylo zda manuální či elektrickou. někdo říká, že manuální ani náhodou, jiný zase, že manuální bohatě stačila. a když se mě v pátek ket ptala, jestli nechci půjčit manuální odsávačku, s radostí jsem kývla. byla prý spokojená. a protože ho bude od února občas hlídat mamka, myslím, že to bude praktická a hodící se věc. včera jsem mu koupila v lídlu peřinku a polštářek, i když to tu možná bude zatím zbytečné, nějakou dětskou kosmetiku, ještě pár věcí a bude to kompletní. před chvílí jsem se domluvila s praktickou lékařkou, kterou jsem měla vytipovanou, takže jsem ráda, že ho přijme. všimněte si, že píšu HO nikoliv NÁS, protože já svého praktického lékaře už mám. lol. ještě vybereme (já a badboy, nikoliv já a baby) vajíčko a šátek. a už si myslím, že jsme snad komplet. pak se začnu zaobírat taškou do porodnice, která mě stresuje ze všeho nejvíc. jsem si myslela, že rodit se chodí s noční košilí, županem a knížkou. jo a pleny. ale dostala jsem tip na českou značku, která nevyrábí pro český trh. recenze má skvělé, takže hurá do polska alespoň pro pár balíků do začátku. || no twl, celý těhotenský post. 

takž z marnivějšího soudku. včera začínala v rossmanu akce 50% sleva na veškerou dekorativku při koupit minimálně dvou kusů. moc teď v nákupech kosmetiky nejedu. s ket jsme se zastavily v sobotu cestou z centra na hlaváku v sephoře, otestovaly pár lip stainů, a nic mě jina nezaujalo. mně se obecně nechtělo utrácet vzhledem k sobotní cestě do drážďan, kde mám v merku primark, tk maxx, dm drogérii a drogérii müller. včera jsem šla do rossmana ale naprosto cíleně. pro transparentní pudr od rimmelu. nejdřív jsem si myslela i na dvoufázovou tekutou rtěnku od rimmelu či dermacolu. rimmeláckou doma jednu mám a musím říct, že předčí i takové kalibry jako abh, nyx, kylie, dose a další. snad jen the balm mi připadá stejně fajn. nakonec jsem se rozhodla, že přesto, že aktuálně rtěnky používám denně, nebudu si žádnou novou kupovat. vzala jsem si ještě korektor od catrice, který mi doma dochází, avšak rozhodnuta nevypadat neustále jako paní smrt, jsem sáhla po tmavším odstínu. já se totiž vždy ještě víc zesvětlovala. a už nechci. a catrice lak ve starorůžovce. měli v akci i krém od himalayi, což je moje letitá stálice, tak jsem jeden popadla do zásoby. láká mě jedna z paletek od catrice, ale rozumně musím uznat, že paletek mám doma dost, a navíc nevím, co potkám v německu, a jen proto, že je to aktuálně levné, se mi to nechce kupovat. stejně tak váhám nad jednou řasenkou od essence, kterou kupa holek na instagramu vychvaluje do nebes, jenže mě svědí z řasenek z drogérií oči. tak nevím. 

večer se po dvou měsících uvidím s martinou, moc se těším. už jsem si pár týdnů říkala, že to rozpětí šesti týdnů, kdy se vždy cca vidíme, se nějak natahuje. když tu náhle se ozvala. lol. těším se. téra

Žádné komentáře :