sobota 30. září 2017

dožínky v babiččině údolí mě zklamaly. nesmírných lidí. já vím, bylo hezky, státní svátek, důvod, proč se tam rozjet. ráda tam jezdím. ale na adventní víkend je tam snad čtvrtina lidí, co na dožínkách. tak jsme se se sis rozhodly dát si alespoň kávu v hereckém domě. je to počin "režiséra" tomáše magnuska. ty uvozovky musí být, protože sračky, které natáčí, se snad nedají ani považovat za filmy. nicméně zainvestoval, udělal v jednom z mála ratibořických domů herecké museum, wellness a restauraci. recenze na fb říkají dvě věci. buď milujete sračkojdní a pokleslou kinematografii, čučíte na debilní seriály na nově, a obdivujete lidi jako je pan magnusek, a pak mu dáte pět hvězdiček jen proto, že je to přeci "spešl", anebo střízlivě nahlížíte na to, že ta restaurace je katastrofa. resp. obsluha je katastrofální. je to taková ta sorta lidí, co očekává, že to tam bude jako v hospodě na mýtince, protože v momentě, kdy jsou obsazené čtyři stoly, znamená to kupu lidí, kupu práce, a taky nervy. a pokud čekáte na objednávku téměř čtyřicet minut, a rozhodnete se lokál opustit, chovají se k vám se vší parádou hnusně. takže za mě ratibořice navždy ano, ale tenhle podnik navždy ne. pokud se dostanete na tohle krásné, literaturou a historií protkané místo, užijte si ho, dejte si u panského dvora třeba trdelník, něco dobrého tradičního pak v zahradě rudrova mlýna, ale obejděte obloukem tenhle podnik. to si raději zajeďte do zahradní restaurace od tři kilometry dál - v české skalici - tam mají mimochodem i výbornou kávu, a hodně zajímavé menu.

v pátek dvě hodiny výuky. bylo to perfektní. a pak jsem si půjčila tekutý písek, což je kniha, která byla vyhlášena jako nejlepší švédská krimi roku 2016. v naší knihovně je jedna bezvadná paní knihovnice, která mi dává dobré tipy na knihy, a často mi knihy dává bokem. jako tuhle. a tak budu za chvíli v půlce. || dnes ráno jsem byla ráda, že badboyovi zazvonil budík, protože se mi zdál úplně nesmyslný sen. už jsem pak neusnula. badboy jel pomoct stěhovat lišku&davida do jejich nového bytu. já si nachystala snídani, a dokoukala film sbohem, berlíne. a pak jsem se pustila do gruntování kuchyně. i stůl jsem odstěhovala, všude zametla, vytřela, vysavovala, takže to u nás smrdí/voní jako na plovárně. čekám, až se badboy vrátí domů, potřebuju urgentně navrtat poličku. mám totiž nějaké své hezké plány. včera mě inspiroval jeden instagram účet. || a zbytek dne ani nevím. jsem taková přichcíplá, kýchám, smrkám, což se mi teď v těhotenství nehodí ještě víc než normálně. asi se budu povalovat s knížkou, popíjet mátový čaj a relaxovat. vařím rizoto z červené rýže a hub, jsem zvědavá! badboy pro jistotu obědvá u lišky, haha. a psí kámoš odjel s taťkou na chalupu. viva la sobota. téra

Žádné komentáře :