úterý 25. července 2017

nečekaně mi spadl do klína zaplacený den, kdy nepracuju ani hodinu. not bad. dozvěděla jsem se to hned po ránu, kdy jsem i tak mohla předtím zůstat delší dobu v posteli. včera jsem dlouho dočítala příběh nového jména. hutnou knihu plnou skvělých poznatků a osudů. dočetla jsem. sic se mi nečetla lehce, a prvních sto dvacet stran jsem četla tak polehoučku. a včera jsem přečetla tři sta stran a bylo mi až líto, že je konec. ještě že jde o tetralogii. hned jsem si nachystala další knížku, která je z úplně jiného soudku terezínskou novelu s názvem i viděl bůh, že je to špatné, napsal ji otto weiss, který zahynul v osvětimi. dnes jsem ji během hodiny přečetla, a konečně se můžu pustit do poslední knihy asy larssonové, kterou jsem zatím nečetla, a to je temná stezka. není to její poslední kniha, trošku jsem to chronologicky nezvládla, jde o předposlední detektivní příběh, ale bude skvělý. ostatně jako cokoliv, co vyšlo z pera téhle severské autorky. jen tak jsem koukla na svoji knihovnu a už přesně vím, co budu číst pak dál. a to mám stále ještě jeden velký rest žízeň od jo nesba. vím rozhodně, že nebude pokračovat hnedle po téhle knize, protože už je to nějaký pátek, co nejsem schopná číst několik detektývek v řadě za sebou. mám tu zahradnictví od petra jarchovského. dostala jsem ji k narozeninám, pořád mě svrbí ruce, abych po ni už už nesáhla, ale pak se vždy zarazím s myšlenkou na to, že možná bych měla vidět nejdřív film, protože pak mě zcela jasně nebude film bavit. můj klasický problém. || měla jsem chuť vidět i nějaký film, a tak jsem brouzdala mým archivem v ntb, kde mám kupu filmů a notnou dávku jsem jich ještě neviděla, a volba padla na film muži, ženy a děti. asi ten film nemusím vidět znovu, ale nebyla jsem nespokojená. a pak jsem frčela do pojišťovny podepsat dodatek ke smlouvě. čekala jsem, kdy se ozvou, aby mi oznámili, že mi sice pojistí případnou invaliditu, ale nikoliv způsobenou vlivem primárního lymfedému. tak teď už je pojistka komplet. dnes se asi uvidím s liškou, což je v mém osamělém dni docela príma změna. ale pokud to neklapne, mám pocit, že tohle počasí není vůbec špatné na povalování se doma a čtení si. vypila jsem už několik hrnků čaje. koupila jsem si v marks&spenceru nějaký slabší odpolední. kate mi sice radila bezkofeinový, ale já mám všechno, co nese název bezkofeinové, zafixofané jako hnusné. proto jsem přešla v těhotenství ze silných černých čajů na takové ty snídaňáky, do kterých dám hodně citronu a tradááá. ačkoliv je můj chlapeček teda docela divočák, nevím, zda je to způsobené kofeinem, ale dám-li si kafe, mele se ve mně mnohem víc. a dnes se vrtěl tak moc, že jsem si četla doma za chůze, protože v klidu mi to není úplně příjemné. 

mám komplet vytřízenou kosmetiku. a už pokukuji po novém jemně našlehaném mejkapu od the balm. ještě něco z toho, co mám, do konce léta spotřebuji, a pak se můžu zajímat o nové věci. lol. téra

Žádné komentáře :