neděle 11. června 2017

návrat domů je vždy tak těžký. v pátek se zdál v nedohlednu. psala jsem, že se sbalím a vyrážím. v čska jsem udělala nákup a vyrazila pomazlit psí duo, vybalila věci, sledovala semifinále french open, usnula na gauči, naservírovala si rajčátky s mozzarelou, a pak dorazil tatík. večer jsme spolu grilovali, a později dorazil i badboy. spalo se mi krásně, v noci přišel déšť, a jak jsem spala pod střechou, a déšť do ní bubnoval, úplně jsem vrněla blahem. sic mi to udělalo čáru přes rozpočet, a to tu, že taťka dopoledne postaví bazén a já budu celé odpoledne dohlížet na jeho napouštění. badboy ráno odjel na školení, a já si četla na zápraží s hrnkem čaje a ovesnou kaší. střídavě pršelo a vykukovalo slunko. taťka rekonstruoval jednu ložničku v podkroví, a já se pustila do přípravy smaženého květáku, brambůrek a okurkového salátu. naservírovali jsme si to ven, protože vysvitlo slunko, a v momentě, kdy jsme zasedli, se opět rozpršelo. přesun do pergoly. hned po jídle se opět slunkou vylouplo. taťka pak odjel na sraz od vejšky, a protože opět pršelo, zalezla jsem si do patra, ulehla na letiště, poslouchala kapky deště, a dočítala než pomine tvůj hněv. trošku jsem u toho usnula, ale pak jsem to dočetla do zdárného konce. a těším se na další knihy asy larrson. akorát jak tak koukám na wiki, nepřečetla jsem jen jednu její knihu - temná stezka. ale mám teď v merku takových parádních záležitostí, že to snad ani nevadí. rozečetla jsem a dočítám od ukrajinského autora maxima butčenka knížku umělec války. dva bratři, jeden lohanský separatista, druhý žijící v mnichově příznivec majdanu. mně prostě baví hodně literatura, kde se dozvím. čímž nejde ale o literaturu faktu. spíš to, že čtu příběh, a jako přidaná hodnota je pochopení nové situace. těším se, až sis přečte žízeň od jo nesba. nepatřím teda mezi jeho fanoušky, mám načteno pramálo, ale tahle kniha je prý moc dobrá. vůbec asi to léto pojmu hodně čtenářsky. || včera jsme pak s badboyem, tatím a sis trošku pogrilovali. resp. dala jsem si půlku grilovaného hermelínu. super je, že alespoň když projde vysokou teplotou, tak ho můžu. protože plísňové sýry, které prý jako těhotná nemůžu, mi moc chybí. || taťka&badboy koukali večer na fotbal, já se odebrala s knihou do pelechu a hrozně brzy jsem to zalomila. || dnes ráno společná snídaně, film léto v portugalsku. vůbec na to nekoukejte. je to takový ten romantický německý film situovaný do portugalska. plytké dialogy, stupidní příběh. jenže! ty reálie! lisabon a jeho okolí. futuristické stavby, do toho ty krásné jižanské domky, krásné dlažby, oceán. ááááá. na to konto dnes hledám různé zajímavosti v portugalsku. || taťka nás pozval do restaurace na oběd. klasická hospoda. nejdřív česnečka. a pak tak megózní porce smaženého sýra, brambor a tatarky, což je pokrm, který jím dvakrát do roka, a dnes přišel jeho čas. normálně jsem myslela, že puknu. taťka a badboy dostali ke svému masu a zelí každý asi osm knedlíků. hrozná obžírka to byla. na chalupě jsme to zakončili kávou, a akorát dokoukali zápasu týmu bucie, kdy pozvedly holky nad hlavu pohár pro vítěze french open ve čtyřhře. || po příjezdu domů jsem si došla do bazaru. koupila si takové elegantní letní tílko, a hlavně! koupila jsem mini koženou bundičku. vůbec nevím, zda čekám holčičku nebo chlapečka, ale je unisexová na dítě cca jeden a půl roku. ale je tak dokonalá a za pár korun... nemám na dítko vůbec nic a ještě pár měsíců neplánuju nic pořizovat, ale tohle jsem prostě musela mít! || večer snad s liškou na kávec. téra

Žádné komentáře :