neděle 28. května 2017

včerejšek byl tak krásný sluneční den. a nebýt těch šílených odpoledních bolestí, které jsem měla, tak by to bylo všechno žůžo labůžo. kloktání šalvěje mi zakázali v lékárně, takže mi vážně zůstal jen ten jeden paralen. občas mám sice chuť prorazit hlavou zeď nebo okno, ale ničemu bych tím evidentně nepomohla, takže trpělivě čekám, až ty šílené bolesti odejdou. měli jsme jet na po polední návštěvu k badboyovu taťkovi, ale já zůstávám doma. upřímně si neumím představit, že se tam někde v těch bolestech pokouším být společenská. takže jede jen badboy. celkově se mi ta samota začíná zajídat. chápu, že kamionová doprava není od osmi do čtyř, a že když vstávám, je on už pryč, a když přijedu domů, obvykle ještě doma není. když přijede, nají se, dá vanu a padne za vlast. včerejšek strávil u své babičky, spíš baby čarodějné, protože ta do laskavé babičky má skutečně daleko, kde jí montovali novou bránu. a poté přejížděl za bar, kde občas brigádničí, protože nějaká polská crew měla mecheche. dnes si jel jen pro peníze, a rovnou tam pomáhá zpacifikovat binec. odpoledne mě čeká s mokrým kapesníkem na tváři, badboy u svého otce. když to jen trošku půjde, chci si uklidit celou ložnici a podívat ne na stránky ikea na nějakou hezkou komodu. potřebujeme nějaký nový úložný prostor, a stejně to asi budeme řešit kvůli miminku. || včera jsem dopoledne jela za mamuš na chalupu, přečetla tam knihu harry potter a prokleté dítě, která se mi bájdvej dost líbila. konečně vykoukla ta pravá tvář draca malfoye, vždycky jsem tušila, že je to v jádru dobrák, haha. je to jiný harry potter než býval před devatenácti lety. no a co? příběh albuse a scorpiuse je prima, a ron weasley je pořád stejný trouba, takže je kouzelnický svět v naprosté rovnováze. a voldík mortík zase nezvítězí. // poté jsem se pustila do knížky od spisovatelky asy larssonové sluneční bouře, abych večer doma zjistila, že jo, už jsem ji četla. a tak jsem si konečně vytáhla od františka kožíka knihu mánes, kterou jsem si koupila loni v knihovnickém výprodeji. přečetla jsem od kožíka dvě knihy o životě malířky zdeňky braunerové, rozšířila si tolik literární, kulturní a politický kontext, a něco podobného očekávám i od mánesa. || změna. rozhodla jsem se nechat se odvézt badboyem k našim na chalupu, kde si můžu dát kapesník na tvář a polehávat, aniž bych byla sama. a přijede tam i moje milá sestřenička se strejdou. a možná zase sis. || včera jsme zakončili den grilováním. měla jsem v sobě druhý paralen, takže bolest nakonec relativně odezněla, a bylo mi trošičku víc hej. tony odjel docela brzy, já pak vezla domů sis. || posledních pět týdnů práce přede mnou. pak kupa knih. seznam filmů. pár hodin výuky. nohy nahoře. buď hezky doma. nebo na chalupě u bazénu. nějaké malé české cestování. moře necháme až na za rok s mímem. || před chvílí jsme byli s badboyem pro něco v obchodě pepco, a hrozně jsme se smáli plavečkám v celku pro úplně mini děti. říkali jsme si, že kdybychom stopro věděli, že budeme mít holčičku, tak je hned bereme. téra


Žádné komentáře :