pondělí 17. dubna 2017

zítra už zase začíná klasický pracovní týden. čtyřdenní. ale mně je to všechno tak nějak jedno. těším se. z každého dne se těším. a zítra nemám jediný kurz, na který bych se netěšila. těším se na úplně všechny. byť mám jeden navíc. to je ten z pondělí. a proběhne i oba květnové úterky, kdy v pondělí budeme užívat prodloužených víkendů. já totiž tyhle pondělky přijdu o minimum peněz v porovnání s tím, o kolik bych přišla, kdyby státní svátek padnul do jakéhokoliv jiného dne. || včera jsem dorazila z prahy, a měla odpoledne sraz s liškou na kávičku. dovezla jsem jí čaje z m&s, a přebývaly mi doma laky na nehty. a vůbec jsme spolu jen tak samy nebyly hrozně dlouho. badboy večer odjížděl, a já si četla. a protože poslední týden hrozně špatně spím, rozhodla jsem se, že si budu číst tak dlouho, dokud na mě nepřijde tak šílená únava, že hned padnu. a tak se stalo. jenže po druhé ráno mi zvonil telefon, kde mě mamuš prosila, abych pro ně přijela, a odvezla je i s naší čtrnáctiletou westičkou do sousedního města na veterinární pohotovost, protože náš westík je v bezvědomí. udělalo se mi úplně špatně. taťka ji měl zabalenou v dece, jen dýchala, ale nereagovala. a pak... přijeli jsme na veterinu, a náš ustrašínek, který instituci veterinárních lékařů panicky nesnáší a neuznává, otevřel oči, rozklepal se a rozhodl se odkráčet ke dveřím. nejspíš prodělala nějaký epileptický záchvat, ale zaplaťpánbůh, vezli jsme si ji domů. upřímně jsem s hrůzou myslela po cestě ke zvěrolékaři, že už si ji asi domů neodvezeme. dnes jsem se na ni šla k rodičům podívat, byla vyspalá, zase skákala na židli a z ní na okno, zdlábla večeři, ťapkala si a vrtěla ocáskem. vím, že jí je přes čtrnáct let, což je pro psa dosti pokročilý věk, ale přes veškeré zdravotní problémy, které má, a má je už od útlého mládí, je pořád dost akční, vyskočí si, kam potřebuje, lítá na chalupě po zahradě, a dovádí s mým boříkem, tak si myslím, že by si ona i my zasloužili, aby tu s námi ještě byla. || ráno jsem se vzbudila, když badboy dorazil domů. já už jsem pospala jen chvíli, udělala si snídani, četla si a plánovala. po o jsem si vyrazila s psím kámošem na prochajdu, a poté s markét na kafíčko. a pak jsme si od našich stěhovali jednu takovou ikeáckou skříňku, se kterou mám plány a moc se na to těším. jen úplně nevím, jak s ní naložit v tenhle moment. co na ni postavit, aby nevypadadala tak prázdně a zároveň, abych tam neměla zbytečné věci. asi půjdu hledat inspiraci na instagram. || přeorientovala jsem se na bílý čaj, a hodně ten zázvorový. od včera mám také rýmu a kýchám. trošku si to počasí s námi hraje. sic je půl osmé, ale já zalézám do postele, budu si číst, a mám v plánu si na zítřek stáhnout jeden film. téra

Žádné komentáře :