sobota 1. dubna 2017

v březnu jsem se příliš v psaní nepředvedla. ale aprílem se všechno mění. really. víkend. přemlouvám se, abych se převlékla do něčeho společensky přijatelného, a vyrazila na malý nákup, protože naše potravinové zásoby se vskutku tenčí. normálně, když badboy vrčí, že nic k jídlu nemáme, tak se jen usmívám, protože on nemá! všechny ty polotovary či sladkůstky sežere velmi záhy po nákupu. a okurka, papriky, cizrna, fazolky, hrášek, řepa, vše, co se na něj z ledničky usmívá, mu nepřipadá dost lákavé a atraktivní. ale tentokráte jsem při pohledu do stříbrnky musela i já uznat, že je to vážně bída. teď jsem dohodovala ke snídani ovesnou kaši, do které jsem si dala hodně máku, kokosu a slunečnicových semínek, ale po zbytek víkendu už mnoho dalších alternativ na snídani není. kdybych se mezitím, co tohle píšu, zvedla, už bych byla dávno nachystaná vyjet na lov potravy. takhle nic. || tenhle týden jsem přečetla geniální přítelkyně od eleny ferrante, a ačkoliv jsem se nejdřív nemohla začíst, a říkala si, že jde-li o tetralogii, končím u prvního dílu, když jsem dočetla, věděla jsem, že budu nutně chtít číst i ty další! a teď čtu okamžiky štěstí od patrika hartla, na které jsem se moc těšila. odpoledne jedu s padres na chalupu, těším se do pergoly - káva a knížka, ideální kombinace. a večer divadlo. poslední představení v rámci mého abonmá klubu mladého diváka. bylo by milé, kdyby i příští sezonu tahle série divadelních představení v našem městě pokračovala. jenže se obávám, že jak bylo doposud poloprázdné divadlo, nebude se klub mladého diváka už opakovat. ve čtvrtek před velikonoci se chystám s mum na představení divadla na jezerce aristokratka, což si myslím, bude velká paráda. a hned na to, na velký pátek, odjíždíme s míšou do prahy na dva dny. nějaké ty výstavy. čekám, co mi řeknou naši k výstavě františka skály, ale lucie z blogu zase ta lucie na to psala pozitivní recenzi, takže by to mohlo být příjemné. a pak mám chuť zajít na výstavu davida vávry. možná vyrazíme do národního divadla, to je ale ještě otevřená věc. doplním zásoby marks&spencer čajů. vyrazíme na nový svět. chceme protrajdat místa turisticky ne tolik vyhledávaná. tzn. zajímavá architektura, atmosféra, genius loci. také chceme zevlit na náplavce, dát si topinku s pestem a nějakou další dobrotu. chci vzít míšu do emy na kávu. nicméně zjištění, že osm z deseti nejstylovějších kaváren v čr se vyskytuje v praze, znamená, že nějakou určitě navštívíme. ne nadarmo jsem takový kavárenský povaleč. myslím, že to bude příjemná dámská jízda. a bydlíme na vinohradech, což je zase parádní lokalita. || no těšení by bylo mnoho. tak jen doufat v zářné počasí. téra

PS: jo a pusťte si film jimmyho tančírna!

Žádné komentáře :