pondělí 10. dubna 2017

pondělí za mnou. a do konce května budou už jen čtyři, a do konce školního roku devět. a i když nejsem velkou fanynkou pondělků, mám o to víc ráda pondělní večery a ideu toho, že druhý den nemusím brzy vstávat a velmi si to užívám. dnes jsem stihla badboyovi nachystat na zítřek královskou svačinu, pokafrat s liškou po telefonu, popřemýšlet, co zítra na kurzech. těšit se na to, že se uvidím s bárbí a budeme se zkoušet z pojmů ze slovníku cizích slov. vůbec to není divný. přišla na to ona, když jsem jí vyprávěla, že to naši hráli s kamarády na vejšce. není nad sebevzdělávání se s přáteli. lol. || rozečetla jsem včera večer knížku můj zrádce, kterou napsal sorj chalandon. týká se severního irska, a vůbec irských bojů za svobodu. || protože jsem si zase pustila pár videí knihkupectví martinus.cz, musela jsem si vypsat pár literárních počinů, a vydala jsem se dnes do knihovny. k mému smutku dvě třetiny knih vůbec neměly, dvě byly půjčené, jednu jsem si odnesla, a jednu jsem si vypůjčila nad rámec. || dorazila mi paletka korektorů. mám pocit, že mám pořád kruhy pod očima, a že na ně korektor nestačí. nebo resp. že se nejsem schopná trefit do barvy. pak mě při shlédnutí několika yt videí, a docela pozitivních recenzí, napadlo zakoupit si na aliexpressu paletu korektorů. no name. asi za necelé tři dolary. ale těch odstínů korektorů je tam asi dvacet a dají se míchat, což kvituju. kůže mi po tom snad nesleze, a maximálně to nebude fungovat. ale za ten mrzký peníz nejspíš asi litovat opravdu nebudu. || a už bych měla dodělat tu kuš. snad hned zítra ráno. bude to kuš dkny. prostě pro bárbí. || zítra je taky den. a jaký! téra

Žádné komentáře :