středa 26. dubna 2017

nastěhovala se nám do obýváku nová sedačka a hezky si tu trůní. je malinko vyšší než ta původní, tak si zvykám, a stejně často při sezení u ntb sedávám na podlaze. || snažím se užívat si maličkosti a dělat si každý den hezčí. včera mě čekala v podvečer moc dobrá zpráva, a pak jsem se sešla s elis na kafíčko, resp. ledový čaj a pannacottu. byla jsem podarována svazkem medvědího česneku, a jak se mi sbíhaly sliny, dnes jsem cestou z ranní výuky ve městě pod horami neodolala, zastavila v lídlu, pokoupila nějaké ingredience, a umíchala si tvaroh s jogurtem a s medvědím česnekem, česnekem, jarní cibulkou a ředkvičkami. k tomu jsem si dala červenou papriku a můj žaludek volá anooooo. || nejdřív jsem si myslela, že při náhlém volnu, které mi spadlo do klína a rozcáplo se na dvě a půl hodiny, strávím v kavárně trees ve městě pod horami. ale protože počasí není přeci jen příliš jarní, vrátila jsem se na tu volnou dobu domů. teď mě čeká dovymyslet, co dnes s dětmi, hlavně s těmi mrňátky, a vyrazím zase pryč. a poté, co odučím zbytek dne, jdeme se sis v čska do knihovny na přednášku a promítání krátkých reportáží z malty, redaktora čt petra voldána. byly jsme už před rokem na reportážích z jižní koreji, a moc se těším i tentokráte. || včera jsem dočetla další knížku patrika hartla prvok šampón tečka a karel. miluju ten jeho styl psaní, a těším se už, až se ke mně dostane malý pražský erotikon. mezitím, opět olivněná instagramem, jsem se pustila do četby únava materiálu od marka šindelky. panečku, těch knih, které bych tak ráda přečetla, je obrovské množství. || jdu si našťouchat brambory do krabičky k obědu, dopřipravit vše, co je potřeba, a opouštím opět na zbytek dne rodnou hroudu. téra

Žádné komentáře :