neděle 12. března 2017

obrácené role. uklízím. třídím. badboy vaří a peče. opět jsem se rozhodla zredukovat množství věcí. dnes to padlo na boty. ty, které nenosím, nepotřebuji mít doma. a jinak mám dnes dopoledne zasvěcené i luštění křížovek. to vážně miluju! a čtu detektivní román sova. || v pátek jsem absolvovala moc dobrou bar tour. neobvyklá společnost, leč velmi fajnová, ve čtvrt na čtyři ráno jsem otevírala dveře domů a ještě si hodinu četla. || večer jsem vyrazila s mými padres do města pod horami na divadelní představení poslední trik georgese méliése v podání divadelního spolku drak. kdyby to trvalo další hodinu, dvě, tři, vůbec by mi to nevadilo. vizualizace, zpracování, hudba, příběh. uááááá. boží naprosto! a dnes kulturní jízda pokračuje. masaryk. jdeme s badboyem.  || zatoužila jsem nejen po letní cestě do gdaňsku, kterou mi badboy slíbil. ale i po bratislavě. a taky šumavě. a zlínu. a ostravě. a po farmářském trhu v čska, a po jarním babiččině údolí, a dobré kávě. jde na mě jaro. ve velkém. téra

Žádné komentáře :