úterý 14. března 2017

nepopírám, že je nakonec docela příjemné strávit den doma. ale víte, jak to my osvč máme, takže tak. upřímně jsem si včera myslela, že mám spíš angínu, jak mi hořelo v krku, ale nakonec mi na orl byl diagnostikován zánět hlasivek. jak jinak. a pro urychlení léčby antibiotika. nerada si na nich frčím. ale tentokráte jsem kývla. a byť mám dnes takový hodně hluboký hlas, alespoň to už nějak výrazně nebolí. každopádně si náležitě užívám tu domácí pohodu, kdy střídavě piju konvice černého a zázvorového čaje. dočetla jsem severskou krimi sova, která mě tedy nijak nenadchla. a pustila se do knihy geniální přítelkyně od eleny ferranty. a konečně jsem viděla i film lidice. v neděli jsme byli s badboyem v kině na film masaryk. taktéž s karlem rodenem. čekala jsem od toho filmu něco úplně jiného, ale rozhodně jsem nebyla zklamaná. víc o jeho životě jsem zjistila už kdysi z knih od lenky procházkové (taková děsně divná paní) pan ministr, a hlavně z knihy jan masaryk od marcii davenportové, přítelkyně jana masaryka. takže film mi přišel naprosto v pořádku. nepodařilo se mi dobře stáhnout film nejšťastnější den v životě olliho mäkiho, tak to zkouším znovu. ač nový film, který uspěl i na festivalech, zasazen do finska v 50. letech. a mně se to ta určitě bude líbit. || jdu se pustit do opravy několika úkolů, a pak doluštit křížovky a zase se věnovat bohulibé činnosti jako je čtení či sledování něčeho. je toho tolik, co bych měla ještě přečíst, vidět, zažít, poznat. a ať ukrajuju, jak ukrajuju, pořád toho zbývá víc a víc. téra

Žádné komentáře :