neděle 12. února 2017

u moře. prý.


jestli byl nějaký víkend skutečně lejzy, pak to byl tenhle. včera odpoledne jsem místo vytírání a luxování usnula. dokonce tak, že když se vrátil badboy, nemohl mě vzbudit, aby mě zlákal na fakt, že pojedeme nakoupit. || po poledni se tady vskutku na krátký skok ukázala důša, moje kamarádka od základní školy. jedna z nejbližších lidí v mém životě. navzdory tomu, že se nevídáme tak často, jak bychom rády. domluvily jsme dámskou jízdu na březen, s tím, že dorazí ještě pražská jíťa. sounds great. || když už pak nákup s badboyem, nebyla jsem rezistentní a donutila ho zaparkovat v nákupní zóně, abych si tam nakoupila zásoby značky balea v dm drogérii, která u nás na téměř měsíc zavírá a rekonstruuje se, a pak jsem zaběhla do pepca, abych tam ukořistila poslední dva hrnečky s čivavama pro markét k narozeninám. sic je má až v dubnu, ale už teď přemýšlím, čím ji potěšit. || v podvečer jsem si pustila film by the sea, režírovaný angelinou jolie, duo brangelina si tam pak zahrálo. takhle! csfd to hodnotí hodně průměrně, kritiky se na tom také docela vyřádily, přesto jsem měla pocit, že atmosféra filmu může být tím, proč by se mi film mohl líbit. málo dialogů. poklidná tichá nálada. nebo snad ticho před bouří?! nonšalantní angelina a francie. nicméně... umím si představit, že angelina příliš nehrála, že taková zkrátka je. film trval dvě hodiny, dýl bych to už nedala. ale jsem ráda za tenhle filmový zážitek. 

ve čtvrtek se chystám do kina právě na já, claude monet. mamka slaví v dámské společnosti narozeniny, proto asi půjdu s taťkou, případně sama. a to je to, co mě tady štve. vůbec tady nemám kulturně laděné přátele. občas se na nějakém filmu či kulturní akci shodneme s liškou a vyrazíme, chystáme se třeba společně do kina na film jackie, ale jinak si to všechno plánuju tak nějak sama, nebo s mum, případně občas se sis. věci, filmy, divadla, kultura, která zajímá mě, nezajímá moje přátele. tady u nás. || další věc, která mě prudí je fakt, že kromě klasického abonmá byla letos možnost zakoupit si předplatné na klub mladého diváka. nebylo to limitované věkem, přesto se asi tak nějak očekávalo, že studenti místních středních škol nebudou váhat a kulturně se vzdělají. hlavně pak gympl, který se u nás považuje za něco "víc", tzn. počítejme se vskutku uvědomělými mladými lidmi. takže! v divadle je vyprodaných cca sedm řad. a je otázkou, zda příští rok nějaký klub mladého diváka zase bude. často lidi spílají na nedostatek kulturního života, a pak když je možnost, tak kde jsou? pravdou je, že i u nás je čím dál víc kultury, možnosti si rozšířit obzory, ale i tak to zamrzí. mně je líto těch herců. viz. třeba shakespeare ve 120 minutách.  v místním kulturním měsíčníku se psalo, že v praze je od roku 2008 tohle představení neustále vyprodáno. u nás se vyprodalo 7 řad ze šestnácti, nepočítám, že máme ještě balkon a bidýlko. 

dnes jsme s badboyem dělali účetnictví. to je taková naše společná každoroční kratochvíle. kdy srovnávám faktury a to, co mi přišlo na účet. už to máme docela vychytané a jde nám to od ruky. ale i tak to je... řekněme... voser. ale tím, že je hotovo, mi spadl kámen ze srdce. || další týden by mohl být pracovně príma, byť toho bude asi vážně hodně. ale v pátek hned po práci jedu do prahy. s čuču se chystáme jít na výstavu fotek jana šibíka, a uvidím se s kupou lidí, které mám ráda. z pátka na sobotu skvotuju u ket&chandlera&gábora, do toho dorazí terka, a ze soboty na neděli pak skvotuji u terky&wesiho. maximálně si chci sobotní prahu užít. v neděli pak jedu k nice na tetování, na což se taky moc těším. lol. téra

Žádné komentáře :