úterý 21. února 2017

tak trošku jinak.

tak je dozařízeno. obývák jsem si vymazlila. a ani nemám chuť věšet dlouhé závěsy na okno. nebydlet ve vyvýšeném přízemí, bojkotuju je úplně. pravda, vypadá to útulně, ale bez nich to vypadá zase tak vzdušně. nemám ani žaluzie, ani rolety, tak bych tu pak večer byla jako ve výkladní skříni. stala jsem se navíc včera takovým kutilem a smontovala si regály do kuchyně. badboy to pak doutáhl a já je začala zařizovat. fotky mám na instagramu, protože jsem obyčejný narcis, který musí takové věci publikovat. ale jsem nadšená, co mám povídat. || dorazila mi paletka modern rennesaince od anastasie beverly hills. trošku jsem si brekla, protože moje levé ruce dovolily paletce spadnout a vysypal se mi jeden stín. přišla tedy na řadu slivovice a pokus o repas, který se příliš nezadařil. nutno dodat, že je to naštěstí stín, kvůli kterému jsem paletku nekupovala. miluju ty jejich červené/tmavě růžové barvy. i u too faced chocolate bonbons mě baví růžové stíny na oči. vlastně vážně nic nepotřebuju. o tom svědčí i ten fakt, že jsem byla v sephoře i douglasu naprosto rezistentní a vážně mě nic extra nelákalo. jedu si aktuálně to svoje a nezblázním se. || mám rozkoukaný skvělý film oko v oblacích. tenhle typ filmu mám ráda. člověk se zase podívá do jiných koutů světa. za chvíli odjíždím učit. na dvě hodiny. a pak už zbytek dne volna. až tedy na výšlap s mým psím kámošem na veterinu, čeká ho ultrazvuk srdce, takže já očekávám velké driják. ještě že jde se mnou sis. || a zítra za divadelní kultůrou. || konec hlášení. téra

Žádné komentáře :