pondělí 13. února 2017

a pak mi přijde patnáct procent dolů.

včera jsem viděla poprvé film teorie tygra. za mě ne. vilhelmovou a balzerovou měl někdo pravidelně tlouct. a to nejsem žádný zastánce tělesných trestů. ale v podstatě ze zástupkyní ženské rasy dělají kravky. ještě že tam byla jako protipól kohákova manželka. uf. nějak jsem měla potřebu vidět český film. || dnes dva firemní. a pak angličtina u dannyho i s angličankou. refreshing. || v sobotu jan šibík. zrovna mi psala čuču, že zjistila, jak moc jsou jeho fotky explicitní a že to prostě nedá, ale vyzvedne si mě pak na staromáku a prý mě zahrne láskou. haha.|| to jinak chce být jeden rezistentní, vůbec se nezabývat kosmetikou. jen si v háemku koupit tvářenku a útrum. no a pak mi dorazí do smsky slevový kód 15% do sephory platící až do neděle a jsem v háji. woe. TŘEBA se mi nebude nic líbit! || odcházím do vany s knížkou. a přemýšlím o nějakém filmu. zítra totiž vstávám až v devět. tradááá. téra

Žádné komentáře :