neděle 22. ledna 2017

tajemství kolem nás.

neděle nemohla začít lépe. včera večer po cestě k rodičům jsem si na jednom stromě všimla letáku, že se ztratila kočička. hrozně mrzlo a badboy byl nerudný, prý se nemám zdržovat a jdeme. argumentovala jsem tím, že kdyby se mi někde zatoulal bořík, moc bych si přála, aby si někdo takový leták prohlédl. mamuška má zítra narozeniny a včera jsme to u rodičů slavili. pozdě v noci jsme odcházeli domů, a byli jsme domluvení, že dnes ráno dorazím na snídani - čerstvý fresh a kávu, a přivezu mamuš lyžáky a makeup. když už jsem dnes ráno byla na odchodu od rodičů domů, zlanařil mě tony na kouřovku na balkoně. a jak jsme tam tak pokuřovali, všimla jsem si, že po dvoře běhá hrozně umňoukaná kočička. nedopila jsem kávu, nedokouřila cigaretu, sedla do auta a jela k letáku, abych zavolala na číslo, které tam je uvedené. a skutečně to byla kočička z letáku. slečna k nám na dvůr doslova přiběhla, dojatá. a já jsem z toho hrozně dojatá, že se po týdnu dostala molly zase ke svých majitelům a hlavně do tepla. #happyending

po pátečním mecheche s celou partou a pár naplaveninami jsem včera ráno nakonec s badboyem vstali vskutku rozumně a vyrazili na malý polský výlet do klodzka. až se umoudří počasí. rozuměj nebude mrznout, chci zase navštívit wambeřice a jejich nádherný kostel. a v květnu bych to viděla na ogrod japonski, který je kousek od hranic a bude určitě báječný. v klodzku jsem chtěla jen tak cournout po obchodech, ještě koupit dáreček mamuš a lišce k narozeninám. já ty jejich obchody zkrátka miluju. jiný sortiment než u nás. douglas byl na prd. tak vykramařený jsem ještě nikdy žádný neviděla. jasně, slevy. jenže ta opatlanost všude. ale ukořistila jsem řasenku od artdeco, značku, na kterou mám už nějaký ten čas zálusk. na řasenky moc nejsem, ale vzhledem k citlivosti mých očí nesnesu žádnou drogérkovou. po dvou týdnech používání mě svědí oči takových způsobem, že musím kupovat jinou. takže jo, do řasenek klidně zainvestuju. zatím nejlepší gosh a benefit, ale musím říct, že artdeco se dostala v mém žebříčku i před gosh. pak jsem vyřešila problém báze pod makeup. zkusila jsem tamní značku ingrid. poptávala jsem bázi na instagramu, zda by mi někdo poradil, jaká drogérková je ok. mám od rimmelu,vyhovuje mi, ale ráda bych něco jiného. a tak jsem sáhla po ingrid. má takovou hezkou kultivovanou skleněnou lahvičku s pumpičkou. a nakonec jsem v háemku ukořistila psaníčko, které jsem koupila i mamušce k narozeninám. došli jsme si na oběd. badboy byl velmi trpělivý, nevyháněl mě z obchodů, a nakonec jsme rozumně odjeli zase domů.

dnes ještě pár milých kratochvílí a pak vzhůru do dalšího pracovního týdne. a tenhle bude docela fest. pokud nic neodpadne, tak odpadnou mně v pátek hlasivky. docela se upínám k tomu, že za měsíc u nás budou jarničky a moje dětské kurzy týden nebudou. lol. téra

Žádné komentáře :