středa 11. ledna 2017

say something.

už měsíc můžu snižovat antidepresiva. a já to nedělám. mám obyčejný strach. před vánoci jsem se cítila dobře. každý rok se tak cítím. a nevnímala jsem žádnou únavu. ale teď, s příchodem nového roku, na mě dopadla. badboy už je třetí měsíc v nové práci. vstává kolem páté, kolem půl šesté odjíždí. přijíždí večer. někdy vážně pozdě večer. chápu, že je pak zralý už jen na postel a spánek. funguje tak od pondělka do pátku. tenhle týden vyráží dokonce i v sobotu. jenže já taky nemám úplně umírněný rozvrh. odcházím ráno, vracím se večer. během toho se musím obstarávat boříka, který ve středu chodí k našim jako do školky. dělat nákupy, starat se o to, aby měl badboy nachystanou svačinu, dělat si přípravy, a mít nějaký čas pro sebe. a toho je v týdnu šíleně málo. dnes mě to nějak doběhlo. ve čtvrt na devět večer jsem přitáhla domů po práci tašku s nákupem. badboy mi polomrtvý, asi u toho spal, otevřel dveře, a zase se odporoučel do postele. a na mě padla taková hysterie - musím vybalit nákup, odnést veškeré odpadky, udělat mu svačinu, vyvenčit boříka, vymyslet, co budu dělat zítra na kurzech, dát si vanu. a chtěla bych být do deseti v posteli. to mi nevyšlo. je podesáté, já tu sedím zabalená v ručníku, boříka ještě čeká venčení, a badboy nemá svačinu. moc mi to neulehčuje svým bordelářstvím. vedle postele mu většinou zůstává talíř/sklenka/mistička od salátu, taky poházené oblečení. takže já jdu sbírat. u toho si standardně ukopnu o postel prst, nadávám jak špaček, a uvědomuju si, že je v pračce ještě kupa prádla, kterou musím pověsit. || jsem pořád podrážděná z té situace s ad. chybí mi v mém životě. ale poté snůšce urážek, které mi nakydal na hlavu, jsem asi ráda, že žádný kontakt neudržujeme. ačkoli si myslím, že člověk, který dokáže napsat/říct věci, které on pověděl mně, musí být ve skutečnosti hrozně nespokojenej. tvrdí, že ne. přitom mu stačily tři piva k tomu, aby mi řekl, jak to cítí. || špatný načasování. téra

btw too faced chocolate bon bons paletka je nejvíc ňuňu. a voní!

Žádné komentáře :