neděle 15. ledna 2017

marná a marnivost jsou jiná slova.

jsem hrozně podrážděná. nějak mi všechno vadí a nedokážu s tím nic dělat. chvilkový stav snad. věděla jsem, že tenhle víkend pojmu skutečně jako nejvíc relax ever. ale teď se sama na sebe zlobím, že jsem skutečně nic kloudného neudělala. přečetla kus knihy, rozkoukala film. v pátek jsem se pozvala večer k našim, protože badboy přijel z práce a stejně hned odpadl. v sobotu mi uvařil oběd a odjel zase do práce. nejhorší je, že už mi to snad ani nevadí, že je pořád v práci. za prvé je z ní naprosto nadšený, za druhý, když v ní není, stále o ní mluví. a když o ní nemluví, běží nám doma na jeho notebooku nonstop dokument o kamionech, které jezdí v kanadě s náklady přes zamrzlá jezera nebo i moře. kdyby mi v obýváku někdo zaparkoval kamion, už by mi to snad ani nepřišlo divný. večer jsem opět skončila u rodičů, dorazila tam i sis s tonym, později pak badboy. a nakonec jsme se přesunuli do baru, kde se k nám ještě přidala liška&dáva. || potřebovala jsem nějakou změnu, a tak jsme se dnes nechali s boříkem vyzvednout tatínkem, v čska jsme pak naložili sis, a jeli jsme zkontrolovat chalupu. zima na venkově? to je to nejdokonalejší. miluju podzim. miluju, když je na jaře žlutá řepka, a miluju sníh na vsi. zaparkovali jsme na tiché návsi, nikde ani noha, a taťka nám lopatou odhazoval cestičku k chalupě. ani pejsci nechtěli jít první. sis sice měla tendence, že by bylo super vzít do náruče mého boříka a hodit ho do sněhu, protože jí to láká, ale neudělala to. a pak jsme obě byly na půdě, kde ona dělala revizi některých svých věcí, a mě napadlo, že by bylo super si z těch schodů skočit do sněhové peřiny. a tak jsem konala. strhla jsem tím i sis, skočila si taky. a já si pak dala ještě andělíčka. sic to vypadalo, že mě taťka nevezme do auta, protože jsem byla jako sněhulák, ale bylo to boží. ani jsem nevnímala, že moje válenky jsou mokré jako hnůj. cestou zpět jsme si dali kávu u sis, konečně jsem viděla nové bydlení v téměř finální podobě, už chybí pár maličkostí a stěhují se nahoru. a bylo to větší a hezčí než jsem si vůbec představovala. || doma se do mě dala hrozná zima, a já opět skončila v posteli. neudělala jsem si žádnou přípravu na další týden, pouze se mi v noci zdál sen, jak jsem šla skupince dětí, kterou učím zítra, koupit pribináčky do suprafonu, a pod ledničkou s pribináčky byl stojan s kosmetikou od dioru. a dál mi v tom snu oznámila maminka jednoho chlapečka, že bude synek chodit na kurz líčení k někomu jinému. ano, krásně se popletla angličtina se šminkami. || jsem marná. a trápí mě to. téra

Žádné komentáře :