pátek 13. ledna 2017

Jarní kosmetický wish-list.

Jarní kosmetický wish-list.

polyvore.com

z minulého wishlistu jsem splnila už pár věcí. objednala jsem si ze sephory porefessional krém, a pak mi taky dorazil gel na obočí od značky anastasia beverly hills. věděla jsem, že bude parádní, protože už od té značky mám tekutou rtěnku a je jedna z nejlepších vůbec. proto dál cílím na paletku modern renessaince. ale vím, že fakt není jednoduché ji sehnat. po diskusi s mojí spolužačkou ze základky radkou jsem usoudila, že nars makeup vůbec nepotřebuji a místo něho ráda vyzkouším na její doporučení ten od clinique. tady jsem si ovšem dala předsevzetí, že nejdříve dopotřebuju alespoň dva, které mám doma, a pak si mohu koupit další. no láká mě i jeden makeup od catrice a stále odolávám, protože mám aktuálně třináct nebo čtrnáct mejkapů. další věc, kterou moje mejkapové já chce, je báze od značky nyx. moc mi vyhovuje ten od rimmelu, ale už se blížím ke dnu, jiný nemám, a tak nevidím důvod, proč nezkusit něco nového. tvářenku od hm už jednu mám, je báječná, tmavší, používám ji spíše jako bronzer, a ráda zkusím další. a přestože mě rtěnky nechávají poměrně chladnou, protože jich mám doma vskutku dost, strašně ráda bych vyzkoušela jednu z těch nových rtěnek od urban decay. jsou za cenu, kterou jsem ještě schopná akceptovat a utratit za rtěnku. byť ne teda asi každý měsíc. a poslední, ale určitě ne poslední na seznamu přání je paletka od nude dude od the balm. miluju produkty téhle značky a mám jich doma hodně. asi dlouho neodolám. těší mě to. a co jako?

pořád mě zajímá, co se děje ve světě, v domácí politice, v kultuře. stále bažím po nových informacích. ale chodím si odpočinout právě ke šminkám. těší mě to. dělá to hezčí mé každé ráno, kdy vstávám do práce, usednu ke svému budoáru a vybírám, co si dnes na sebe "naplácám". a v momentě, kdy si udělám mejkap a zvýrazním obočí, moje sebevědomí vystoupá někam k oblakům, haha. || dnes mi přišla omluva od ad. stejně si myslím, že bychom si od sebe měli odpočinout. zase jsem ho naštvala. už to jinak asi neumím. || zítra to vidím na den v posteli. s knížkou. filmem. čajem. boříkem. a večer pak ven s přáteli. já ten víkend tentokráte potřebuju snad víc než jindy! téra

Žádné komentáře :