středa 18. ledna 2017

až mě z toho rozbolela hlava.

včera se mi stala taková nemilá věc. to se tak říká. haha. tak šíleně mě rozbolela hlava, že jsem si zalezla o půl osmé večer do postele nadopovaná brufenama, a probudila jsem se až dnes v sedm ráno, když mi zazvonil budík. spadlo mi dnes do klína část volného dopoledne. mají nám přijít dělat odečet vody, a "vyhrožují" jakýmsi paragrafem, pokud jim to lidé neumožní. a tak jsem dnes nejela do města pod horami. nechci tvrdit, že mi to nějak vadí. mrzí mě, že pak nepůjdu na návštěvu za m., se kterou jsem se od předvánoc neviděla a vždy si toho máme tolik co říct. ale to, že mi nevadí, že tam nejedu učit, znamená, že už po těch letech skutečně potřebuju změnu, a že nemůžu sedět v jedné firmě šest let. a tak teď sedím doma, dosnídala jsem ovesnou kaši, popíjím čaj a mám téměř dvě hodiny čas, než vyrazím učit. tři firemní. tři dětské. jeden invidiuál nad kávou. to by šlo. využívám rána na brouzdání po internetu a čtení toho, na co vlastně normálně nemám čas. většinou proběhnu maily, fb, bloglovin, přečtu nějaké zprávy, a čau. ale víc do hloubky? no way. stagnuju. anebo se moc družím. loni touhle dobou, kdy jsem upadla do mé depresivní letargie, jsem se v lednu s lidmi moc nevídala, a dozvěděla jsem se toho úplně nejvíc, protože jsem stále po něčem pátrala. jen ten stav asi nebyl zcela optimální. || včera na mě ze schránky číhala nová paletka od značky technic. matně si vzpomínám, že tahle značka už existovala. pak jsem někde u plh viděla recenzi ve videu, zapátrala, našla na ebayi, objednala z anglie, abych včera zjistila, že se to dá pořídit i v tescu. haha. ale! za tu cenu... skvělý! pigmentace, barvy, výdrž! dobře, nemůžete si dávat na oči stíny bez báze, to nevydrží téměř nic celý den, ale s bází to neztratilo ani trošku barvy, neslívalo se to. co víc chtít v kosmetickém světě? || miláček s robertem pattinsonem se mi moc líbil. tenhle druh filmů, který vás zavede někam zpět, jiný čas, jiná doba, historický kontext, dostanete nové informace, a ještě je to dobře zahrané... to jo! téra

Žádné komentáře :