neděle 4. prosince 2016

není světů jako těch knižních.

ani mi nevadí, že se víkend chýlí ke konci. před těmi vánoci je každý den fajn, a je jedno, zda jde o pondělí, středu nebo sobotu. || včerejší odpoledne bylo ryze domácí. badboy na fotbale. já s knížkou. nějaké ty domácí práce. a hlavně jsem si dojela koupit baterky do světýlek, koupila si malé vánoční krabičky na menší dárky. obchod kik je na tohle ráj. odjížděla jsem s jablečno-skořicovou svíčkou, dětskými samolepkami princezen a balíčkem nesložených minikrabiček. a vrátím se tam pro další. večer jsme nikam nešli. myslím tím do baru. jela jsem si k padres pro gramofon, a zakoukala jsem se tam na stardance, a uf, ondra bank nevypadnul! mám parádní oldschool gramofon, jen je potřeba sehnat řádné bedny. a taky jsem se rozhodla pořídit si nějako menší hifi věž. je to sice možná jako patnáct let zpátky, ale já mám na chalupě parádní sbírku cédéček. a chci si je užívat, a ne stále něco hledat na youtube. || předvánoční čas mě úplně polapil. pálím svíčky, které mě za jiných okolností příliš neberou, byť je mám jako dekorace ráda. dokonce přemýšlím, že si zítra skočím koupit jeden dženký čendl vosk do aroma lampy. venku mrzne, a ty "hoblinky" mrazu dělají krásnou texturu na všem. včera v ratibořicích to bylo úplně pohádkové až snové. || dnešní kuchařský počin... po včerejší kroupové polévce s česnekem a majoránkou, jsem dnes dělala domácí bramborový knedlík, a společnými silami s badboyem jsme dnes uvařili moc dobré červené zelí. není jako to, co dělávala babička, ale povedlo se nám. na červené i žluté cibulce, lžíce medu, troška kmínu. další můj kulinářský cíl je segedín. měla jsem ho dvakrát v životě, vždy mi ho taťka přinesl ze školní jídelny. nicméně si myslím, že na tom není nic těžkého a že to dám. lol. téra

Žádné komentáře :