čtvrtek 1. prosince 2016

hello december.

ač to bylo svižnější, než bych si představovala, byl to príma den. začal velmi časně. ve čtyři ráno, kdy jsem vezla badboye k jeho náklaďáku. venku bylo bílo, na silnicích žádná auta, tak jsem po návratu před dům vzala psího kámoše pořádně vyvenčit a sama dělala ve sněhu stopy. moc dobrý nápad to nebyl, měla jsem na nohách new balance tenisky, takže mi byla za chvíli zima. nicméně bóřovi se ani příliš dlouho nechtělo venku zdržovat, a doma minul i dveře do kuchyně, kde se po příchodu domů vždy hlásí o pamlsek, a pokračoval směr postel. oba jsme si zalezli do postele a já si plánovala klidné ráno s velkým hrnkem čaje, príma snídaní, nějakým yt videem, kdy se pak zasněženou ulicí vydám do jazykovky odevzdat nějaké papíry a klidným krokem dojdu na devátou za svými seniory. ve třičtvrtě na osm mi zazvonil budík, napadlo mě, že bych se měla objednat k zubaři ještě do vánoc, a najednou přecvak v hlavě... vždyť já mám být dnes u lékařky. vylítnu, v peněžence najdu kartičku a zjistím, že za půl hodiny je můj čas. tak čus klidné ráno. vynechávám oční mejkap, řasenku tedy ano, ale stíny dnes zůstávají všechny uskladněné. čímž je mi zapovězena klidná snídaně a nějaké přípravy. ale kurz ok, pak jedna firma, dvě školky. a jeden nejmilejší kurz doma. další odpadá. kupuju si v lídlu opravdu skleněné ozdobičky na stromeček. badboy mi přivezl pár skleněných i před dvěma dny. už jen ten stromeček! ten bude příští týden. jedu do pepca pro svítící kuličkový "řetěz" na rám dveří v obýváku. rovnou k němu přihazuji i talířek s hvězdičkami za pár korun, a pak se přemisťuji do kiku, kde kupuji vánoční ubrousky, páč dělám pravidelně badboyovi sváču na cesty, tak ať o má styl. || doma si zapálím adventní svíčku, v kuchyni jednu další, a konečně i františka. toho pravého. žádné navoněné hnusy z papírnictví či drogérie. peču zelný koláč s vločkami. dávám prát pračku. dnes jsem totiž při nákupu parádního vánočního dárku dostala jakožto první nákup v tomhle e-shopu i lahve aviváže na přivítanou. proč ne. sprcha. a jdu dočíst lauru sněžnou. zítra večeře s míšou&háňou. ale háňa zase ruší. jako už poněkolikáté. brek. my s míšou si ale plánujeme udělat hezký večer. a v sobotu pak ratibořice a tamní advent. a prý jsou i nějaké trhy v čerychově vile, tak přemýšlím, že zajedeme i tam. we will see. téra

Žádné komentáře :