pondělí 28. listopadu 2016

když píšu knihu, kradu cizí životy.

než si půjdu zalézt do postele s knížkou, chci si poznamenat pár milých momentů. včera jsem nahodila omítku, paletka loracpro mě pořád hrozně bere, připadá mi tak dobře sestavená a ty stíny dávají smysl, jsem z ní pořád unešená. ta pigmentace. a výdrž. nejdřív jsem si dala kávu s markét a pak dorazila i jířa. a díky nim půjdu do lídlu na lov ozdob, pokud tam zítra ještě nějaké po nájezdu důchodců budou. || večer pak randíčko s bárbí. šly jsme omrknout, jak rozsvěcej stromeček. byly jsme rády, že nás opět nikdo neslyší, jak rozebíráme naše témata, která jsou tak nereálná a my o nich hovoříme tak vážně. poté přesun k dannymu na kávu. nadšeně jsem si prohlížela vzorečky ze sephory. maska glamglow božsky voní, miniaturka rtěnky od mufe, to chceš. plánovaly jsme náš výlet za lepším obočím, vánočními nákupy, vánoční atmosférou, pobytem bárbí v usa na jazykovém kurzu, na který se chystá. mé nereálné plány ohledně severní korei. || dnešní pracovní den byl príma. ostatně jako vždy. děti byly milionové. || zítra jdu na divadelní/hudební představení. troška té kultůry mi zase neuškodí. a mám radost ze superkjůt objednaného dárku pro moji sis&tonyho. téra

Žádné komentáře :