středa 19. října 2016

růžové brýle zmizely.

upršený den, který mi hned od rána vháněl úsměv na tvář. mám to prostě ráda. vyjížděla jsem za tmy. u nás už x měsíců všechno rozkopané, mám dost stížené podmínky. jsem se tak zamyslela, až jsem se po sedmi minutách ocitla znovu u nás v ulici. twl. tak znovu. ale přijela jsem zavčasu. dvě hodiny jako nic. tentokráte jsem pak vynechala kafe u m., přejela z města pod horami do čska, kde jsem to zakotvila a v autě si hodinu četla. ty jo, ty jo, ty jo. ten hájíček vážně umí. tři príma kurzy. pozvánka na vánoční večírek, ačkoliv tam badboy už pracovat nebude. moc mě to potěšilo. a děti. duo toník&toník mě baví, jsou hrozně roztomilí. a kačenka mi dává vždy na přivítanou pusu. další kurz prvňáčků jsme zkusili jenom anglicky, ani slovo česky. pro ně asi hardcore, ale fungovalo to. večer mi odpadl zlatý hřeb večera. jedna moje dávná klientka. výborná ženská. moje krevní skupina. nejdřív káva a cigárko a pak teprve začínáme. dnes to pracovně nestíhala. chtěla jsem si udělat príma podvečer a večer, sprcha, postel, knížka. nejdřív founkól jedné seniorky, že se nemají ve spojených kurzech rádi, a že je tam spor a musí se to řešit. omg. a pak do toho ad, který se stal expertem na můj život. poslední týdny do mě hrozně kope. včera mi napsal cosi o spřízněných duších, fakt to tak hezky vystihl. dnes už mě zase častoval slovy jako zrádkyně a lhářka. další pokosené přátelství. nikomu nic neslibuju. prostě někdy citové vzplanutí neznamená nic. prý jsem si jen hrála. cítí to snad jako můj revanž z doby před osmi lety. ale tak to není. jen jsem v tom neviděla smysl. dnes mě pozurážel všemi možnými způsoby. nereagoval na vysvětlení. normálně jsem musela sednout do auta, objet rozkopané okolí, na benzínce si koupit cigarety, vydejchat se. a pak už jsem se některým zprávám smála. takže z príma dne piča den. zítra ráno #teamjess kafe. si spravím náladu. musím. přece se nenechám nějakým cápkem rozhodit. a vlastně to beru docela sportovně. v pátek mě čeká první psychoterapie, takže mám pocit, že tam nechám veškerou tíhu. a pak přijde bárbí a bude to nejlepší. téra

Žádné komentáře :