pondělí 24. října 2016

do jiného světa.

den dobré kávy. milých kurzů. halloweenských dětí. sladkostí. dýní. kreslení duchů, čarodějnic, kostlivců, mumií a hrobečků. a nikomu se nechtělo domů. ani mně. a dnes koťátka neskutečně hláškovala. tolik věcí jsem se dozvěděla. || zjištění dnes večer, že potřebuji nějaký vážně kvalitní korektor na ty megakruhy pod očima. potřebuju se nějak nabudit, abych zase měla morálku jako kupu minulých let, a to vstávat na první zazvonění budíku. dnes jsem ho posunula o hodinu dokonce! a stejně jsem se cítila jak praštěná. spát jsem šla ovšem v deset večer. budu hledat nějaký příhodný čaj, abych spala klidně a budila se čilá. || půjčila jsem si dnes v knihovně průvodce varšavou. je z roku 1974, tak trošku doufám, že ty budovy stále stojí. muhehe. a lucka mi na instagramu dala skvělé tipy na to, kde se dobře najíst, co vidět, kam zajít. ve čtvrtek ráno si s holkama dáme u mě kávičku a snídani a vyrážíme. docela by mě lákalo zastavit i v lodži, ale uvidím, jak se budou tvářit mé souputnice a jaký bude čas. cestovní horečku stále nemám. kupodivu. a těším se moc. téra

2 komentáře :

Plním si svůj sen řekl(a)...

Terko, moc si to s holkama užij!

téra řekl(a)...

Péťo, děkujeme moc, snad nám vyjde počásko :)