sobota 17. září 2016

o rozteči aut nevím zhola nic

včerejší nejspíš poslední letní den jsem strávila na lymfo, prací, příjemným grilováním se svými studenty-seniory, a završila jsem to barem. v lékárně jsem si koupila olej od nuxe a dostala k tomu jako dárek kazetu s krémy.  pak jedna tak nějak smutná zpráva, tři kurzy jsem odučila s myšlenkami na jednu osobu, aby jí bylo zase dobře. u mamuš kafíčko, na dvoře za mnou vyběhla jedna studentka a obdarovala mě rozmarýnem. proběhla jsem rychle sprchou, opravila makeup, to vše v rekordních dvanácti minutách, a už jsem nabíraly mé dvě studentky-seniorky a jely jsme do aloisova grilovat. dům naší hostitelky měl fantastický interiér. je vyznavačka eklektického stylu jako já, takže jsem se tam cítila jako v pohádce. a zjistila jsem, kolik báječných věcí ještě doma nemám. || večer bar. nesmyslné konverzace, které mě tak unavovaly, že jsem šla v deset domů. a dnes opět sama doma. badboy ráno na školení k profesáku. já si pospala, a po o jsem vyrazila za taťkou na chalupu. zbrousila a natřela jsem si jednu židli. prohrabala skříně s informacemi o rodinných poměrech, abych se mohla pustit do práce. dát dohromady rodokmen. udělala si pár zápisků. našla své album, když jsem byla ještě minitéra a vrátila se domů. || zítra hk. napůl smutné. napůl milé. téra

Žádné komentáře :