úterý 20. září 2016

člověk míní.

zítra se láme týden. mám za sebou dva poměrně náročné dny, ale nemůžu dávat ani jednu reklamaci, protože to všechno bylo hrozně super. dnes úplně dva nové individuály a nemůžu si to vynachválit. je to hodně obohacující i pro mě, protože obě studentky, byť naprosto odlišné věkové skupiny, byly úžasné. to je na mé práci to skvělé. rozmanitost. a mám kliku na skvělé studenty. za těch pár let jsem narazila opravdu jen párkrát a rychle jsem vycouvala. potřebuju si s člověkem sednout lidsky. jinak to je trápení. || mám rýmičku. takovou tu nemoc, kdy se třeba i umírá. v neděli jsem jela z hk, sic v kožené bundě, ale naboso v sandálkách. mám chycené i hlasivky, ale zatím jsem nikde nemusela zvedat hlas, takže v pohodě. případně mám ruku, abych děti zbila, takže pohoda, že jo. koupila jsem si na cesty krabici kapesníků a jsem vlastně v pohodě. nemocenské okénko odbyto. tak mám věk už. co jako? || skákla jsem v hk do fann parfumerie a ukořistila skvělou řasenku od gosh, která byla za hubičku. měli ji v akci do konce září za kilo. a je skvělá! vážně skvělá! dělá dokonalé řasy, má kartáček, který já vyžaduju a neštípou mě po ní oči. dokonce je mi sympatičtější ještě víc než obě moje krasavy od bourjois. a protože jsem se nenažraná, mám objednanou they´re real od benefitu. už jsem ji měla v miniatuře a chci ji vyzkoušet v plné verzi. || v neděli jsem byla v hk za jednou mojí studentkou v nemocnici. ale necítila se dobře, takže jsem jí dala jen pusu a knížku a zase vypadla. a bylo mi z toho ještě dlouho smutno. vlastně stále je. do toho jsme měli domluvené s ad, že dorazí a půjdeme na oběd. ale nejdřív zaspal, a pak mu ujel i další vlak. a pak se mi už nechtělo čekat v hk a jemu na nádraží v kh, takže jsem jela domů. prý a tobě nikdy neujel vlak? jenže já jezdím vlakem tak málo, že asi vážně ne. tohle podivuhodné přátelství je takové zvláštní. zase odpovídá tomu, co říká bárbí, seznámíš-li se s týpkem po dvacítce, nikdy nemůže být jen kamarád. on skřípe zubama, že jsem pořád s badboyem a já nechápu, proč nemůže existovat přátelství čisté jak ta lilie. haha. a když si to tak rekapituluju a přemílám o lidech kolem sebe, on je vážně skvělej člověk. narozdíl od těch, co jsem si myslela, že by mohli být opravdovými přáteli, mě nenechal v té největší schýze, kterou jsem před pár týdny měla. a i když se handrkujeme nad kupou věcí, stejně si rozumíme. akorát si myslím, že by se mi to jeho rádoby bohémství brzy zajedlo. prý jsem ujetá a mám si založit řád lidí, kteří mají řád a serou tím ostatní. ale mně to přijde naprosto normální. bez řádu se nedá úplně fungovat. i badboy má řád. naše soužití má řád. a já už si po těch letech na jednu stranu neumím představit, že bych to nějak měnila. neumím si představit, že bych kupovala vánoční stromeček s někým jiným, že bych řešila kupu věcí s někým jiným. || celé je to takové divné. v badboyovi cítím tu největší jistotu a oporu. je to moje kotva, můj přístav. ad je neskutečně charizmatický týpek, se kterým si můžu hodiny vyprávět, nenudím se a říkám si, že ví víc, než já. ale je nepolapitelný. už jednou mě vypekl. sic říká, že byl mladý a blbý. je to osm let stará historie, ale já jsem ostražitá a nezapomínám. a on se pak rozčiluje. || člověk by se asi neměl rozhodovat na základě chemie. proto se snažím stát pevně nohama na zemi a zůstávám v životě, který mám. téra

Žádné komentáře :