pátek 23. září 2016

call me maybe.

za chvíli vyrážím do aloisova města s bárbí na naši milou seanci. všechno probrat. předtím odvezu naši hluchou westičku zpátky k našim. mám tady své psí duo celé odpoledne. bílá slečna se mnou absolvovala cestu do dm, kde už mají novou značku trend it up, tak jsem ji chtěla okouknout. líbí se mi, že má moc hezké obaly. a ty ceny jsou taky velmi příjemné. s mejkapem počkám, až někde narazím na pár recenzí. ale opravdu tmavou rtěnku a lak jsem ukořistila. hned jsem ho nahodila na nehty, ale má na můj vkus ve finále moc perletě, na to já vůbec nejsem. rtěnka bude dobrá. nahromadilo se mi pár hezkých věcí. můj první stín od colourpop, který jsem ale ještě nezkusila, a nude lipstick od kylie, který je perfektní. nemá výdrž jako třeba thebalm nebo nyx, ale barva je zase něco úplně jiného, než na co jsem zvyklá. obvykle nosím právě výrazné rty, ale tohle je zase něco úplně jiného. a předevčírem mi přišel konturovací štětec. nemám s konturováním žádné zkušenosti, když vidím ty tutoriály na yt, neláká mě to, ale krásně si vykonturovat lícní kosti, to chci. || badboy jel dnes po noční se svým taťkou kamionem po republice, pak přijel a padl za vlast, a já jsem tady taková bezprizorní. proto se i těším, že půjdu mezi lidi. chybí mi ad, se kterým jsme si dali komunikační pauzu. asi. a to že mě zase přesvědčil o tom, že v jeho životě řád neexistuje. ještě že to tu nezná a nečte.|| navíc jsem se rozhodla, že je čas se zase vypravit do prahy. s kačkou se domlouváme už dlouho a gábora jsem ještě neviděla. a vůbec potřebuju trošku kultury, a vypustit nějaké myšlenky z hlavy. a koupit si kabelku. a tak. jsem hrozně marnivá. což si tady určitě nikdo nevšiml. jak by řekl ad, materialistická. a co jako? podle mě je materialismus něco úplně jiného. každý má ty definice nějaké jiné. who cares. || tak já jedu. téra

Žádné komentáře :