čtvrtek 18. srpna 2016

medailový svět.

huh, přišla mi slušná nálož kosmetiky. co jsem se normálně zbláznila, utratila jsem za kosmetiku takové částky, že bych mohla ject na další dovolenou. ale tak zase nekouřím a nekupuju si cigarety, takže je svět v rovnováze. prostě mi přišlo pár produktů od thebalm a já jsem jak na růžovém obláčku. pudr sexy mama, všechny tři ségry v jednom sisters manizer, mám totiž samotnou cindy-lou, na wish-listě jsem měla zbylé dvě ségry, a pak mi přišlo levnější a více využitelnější celé trio. ať už na cestování, ale i na spotřebu. a ještě jsem nemohla odolat frat boy tvářence. no a jednomu dalšímu lipkrému, protože jsou zkrátka boží. tentokráte mám v odstínu loyal. a dorazil mi i nový lipkrém od značky nyx v odstínu prague. mám už istanbul, a to bylo největší zklamání. že jsem netrefila barvu, budiž, ale nevydržel nic a navíc se velmi nerovnoměrně nanášel. to praha, to je pecka. drží jako přibitá, je nádherně pigmentovaná a nemám s ní žádné předchozí problémy. a taky mi dorazil nový kartáček na mejkap. kupodivu byl menší než jsem čekala, ale je to jako když si nanášíte mejkap malou myšičkou, jak je to heboučké. možná proto se mi dnes zdálo o malých myšičkách. a také o paletce too faced, kterou jsem ukradla ruským podnikatelům a oni mě pak za zvuku písně nas ne dogonyat pronásledovali. 

včera dorazil k nám do města opět můj oblíbený filozof ad. seděli jsme venku do pozdní noci a zase si filozofovali, vymysleli kupu nových světů, ujistili jsme se, jak jsme oba hrozně chytří, haha. teorie bárbí, že máš-li kamaráda, kterého získáš po dvacítce, nemůže být kamarád, se opět potvrzuje. prý je fajn, řekl, že si takhle rozumíme a povídáme, ale když nechci víc, tak to asi stejně nemá smysl takové přátelství. ale já se chci přátelit s muži! prostě přátelit! to chci tak moc?! paradox? snažím se nijak neprovokovat. natáhnu tenisky a mikinu s kapucou, ani se nenamaluju, abych nebyla tak "holčičí", abych nevzbuzovala žádné emoce, pocity. grrrrr. 

třeba mi na to dnes odpoví abnousse shalmaniová anebo frida kahlo. téra


Žádné komentáře :